Sunday, 22 May 2011

mengaku ja lah??

aq x fham btul ngn kau McD..knapa susah sangat nak mengaku kesalahan?eh?asal ego lelaki ni tinggi sangat?tak faham betol la aku..jangan sampai aku dah beralih arah baru kau nak meraung....tapi aku rasa kau takkan kau meraung kot..yalah eg0 kau kan setinggi GUNUNG EVEREST...ya tak? eee..bertnya mulut kau nak mintak maaf..agaknya ada batu besar kot dalam mulut kau..kesian....aku betul-betul tak faham....kau jangan buat sampai aku tak tahu apa itu cinta..lelaki sekarang cam pa g..s0 girls! d0n't trust b0ys 100%!! tapi sebenarnya perempuan pun sama ja..hmm..

Friday, 20 May 2011

exam and fever..

salam..lama aku tak tulis bl0g..al maklumlah aku sibuk kebelakangan ni..mana dengan exam lagi..folio la.kerja sekolah la..haiyh..mmg pnat..tp..ap bleh buat kan?ni lah tugas seorg plajar..huhu..hmm..mnggu ni aq exm..dh la dok exm dmam plak..aduhai..nasib2..ketas 1 bi mak aii....susah gila..ap pnya prktaan pn aq x tau..x pnah dgar lgsung..seb bek ketas 2 boleh than gak,,klau x E lah aq dpat..ketas jdual priksa hlang plak..haiyy..mcm2 dugaan btul..sbar ja lahh...ha!bu2 ni teacher's day!klas aq x smpat buat prsmbhn pn..xpalah..xdak rzeki..stkat ni ja lah..x lrat la nk tulis pnjg lebar..x sihat ni..daa..