Sunday, 22 May 2011

mengaku ja lah??

aq x fham btul ngn kau McD..knapa susah sangat nak mengaku kesalahan?eh?asal ego lelaki ni tinggi sangat?tak faham betol la aku..jangan sampai aku dah beralih arah baru kau nak meraung....tapi aku rasa kau takkan kau meraung kot..yalah eg0 kau kan setinggi GUNUNG EVEREST...ya tak? eee..bertnya mulut kau nak mintak maaf..agaknya ada batu besar kot dalam mulut kau..kesian....aku betul-betul tak faham....kau jangan buat sampai aku tak tahu apa itu cinta..lelaki sekarang cam pa g..s0 girls! d0n't trust b0ys 100%!! tapi sebenarnya perempuan pun sama ja..hmm..

No comments:

Post a Comment